Handelsbetingelser

Priser og fragt

  • Alle priser er inkl. 25% moms (der tages forbehold for trykfejl, kurs- og prisændringer samt tekniske fejl)
  • Alle priser er inkl. fri fragt til én adresse i Danmark

Forsendelse – fysisk produkt

  • Vi sender på alle hverdage
  • Vi sender til alle lande i EU – desværre ikke automatisk til fx Norge. Kontakt os og hør om mulighederne
  • Ordrer modtaget i weekenden eller helligdage bliver afsendt efterfølgende hverdage
  • Vi sender pt. med Post Nord
  • Bestillinger sendes normalt efter 1-3 produktionsdage (70 x 100 cm min. 3 dage)
    • Afhængigt af hvornår bestilling modtages inden deadline for tryk

Kundeservice

Du skal sende din henvendelse til kontakt@detbedstehjem.dk
Vi gør hvad vi kan for at besvare alle henvendelser inden for 24 timer.

Betalingsbetingelser

Følgende kort kan anvendes.:

  • VISA
  • MasterCard
  • Du kan selvfølgelig også betale via MobilePay

Ordrebekræftelse
Du modtager automatisk en ordrebekræftelse/kvittering når du har gennemført en handel.

Returret

Du har altid 14 dages returret hos detbedstehjem.dk. Det betyder, at du i op til 14 dage efter købsdato kan returnere dit køb og med tilbagebetaling. Vil du returnere dit køb, skal du huske at sende en e-mail til os på på kontakt@detbedstehjem.dk. Du bedes ligeledes vedlægge en kopi af din faktura i returpakken. Har du kun købt online, skal du notere dette. Vi vil bestræbe os på at tilbagebetale pengene senest 14 dage efter vi har modtaget og godkendt returneringen (ved fysisk køb).

Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Vedlæg venligst den fremsendte kvittering eller en kopi af denne. Hvis varen viser tegn på at være blevet brugt på en måde, så det kan siges, at det forringer værdien af varen så den kan bruges på ny, mister du retten til at returnere den. Det samme gælder for varens emballage.

Når vi har godkendt returneringen og modtaget varen, overfører vi hele købsbeløbet tilbage til kontoen, hvorfra betalingen er foregået. Det er ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto.
Bemærk; Du skal huske at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er sendt. Du betaler selv alle fragtomkostninger ved returnering.

Online køb

Har du købt et produkt online (dvs. levering af en fil/flere filer), og der er fejl heri, sender vi en ny fejlfri fil. Her gælder udelukkende fortrydelse af køb. Du har dermed ikke ret til at printe/mangfoldiggøre produktet – hverken i eget hjem eller andre steder, og skal slette filen med det samme. Du må heller ikke bruge filen digitalt – uanset om det er i eget miljø, på sociale medier, websites etc.

Læs eventuelt Købeloven for mere handelsinformation.

Hvis du fortryder købet, skal pakken sendes til:
Detbedstehjem.dk
Bakkegårdsvej 4
8240 Risskov
Danmark
Husk at vedlægge ordresedlen inkl. ‘retur’ påskrevet.

Reklamationer

Alle køb er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved din vare indenfor 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Skulle der – mod forventning – være fejl eller mangler ved din vare, skal du sende en mail og vedhæfte et billede af fejlen plus en beskrivelse af problemet.

Lovvalg og Værneting

Alle køb foretaget hos Detbedstehjem.dk/Marketingflex skal ske i henhold til dansk ret. For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser er dansk lov gældende.
Ophavsrettigheder til personliggjorte produkter og ansvarsfraskrivelse

Persondatapolitik

Oplysninger afgivet på detbedstehjem.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand. Du har altid ret til oplysninger registreret hos os. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@detbedstehjem.dk.
Se mere om vores Privatlivs- og cookiepolitik her.